tirsdag den 4. december 2012

Nye tider..



Nye tider på bloggen.

Jeg har det sidste års tid skrevet om min praktik plads, min skolegang og mine arbejdsmæssige projekter. MEN, da jeg jo er blevet færdig, ønsker at jeg bruge denne blog på det der fylder mest i mit liv; Teater, skuespil og min musik :) Det kan være at der vil snige sig et enkelt indlæg ind vedrørende noget After effect, eller lidt Photoshop, men  "Michelle Makes Magic" er jo også en blog hvor jeg viser at jeg kan trylle noget fantastisk frem på mere end en måde.

..... Hvad rør på sig? 

Jeg har fået skub i teater og film "karrieren". Jeg er så heldig at have fået lov til at komme i praktik på det hem'li teater her i Aalborg. Hvilket jeg er utrolig glad for. Jeg skal starte til Januar og kan virkelig ikke finde nogen bedre måde at starte året på. Jeg ved endnu ikke om det bliver i 4 eller 8 uger. Håber selvfølgelig på.... For evigt? :) Jeg ser det som en rig mulighed for at få prøvet undervisnings området af. Ydermere for at finde ud af hvilken aldersgruppe jeg ønsker at undervise. Det bliver ihvertfald spændende og jeg glæder mig til at stå på den anden side, og ikke på scenen.

"Sagde du forresten ikke film?" - Jo det gjorde jeg også i den grad. Jeg er så priviligeret at jeg medvirker i en kortfilm som gerne skulle få premiere sidst i denne måned eller i starten af Januar. Den bliver i første omgang lagt på youtube så man kan se den der. Det er en gruppe unge mennesker der har stået for det hele. Jeg syntes det var yderst spændende, både fordi de var professionelle og brugte professionelt udstyr og virkede egentlig til at de ikke havde lavet andet. Sandheden er dog at de er en gruppe fra universitetet som går på humanistisk informatik.
    Jeg kan vil ikke fortælle så meget om indholdet, da denne kortfilm skal deltage i en landsdækkende konkurrence. Jeg håber de vinder. Ikke kun pga. min deltagelse :p, men fordi de er søde og dygtige mennesker. I skal dog ikke snydes for et stemnings billede fra settet:


Når musikken spiller... 

Ja musikken spiller skam stadig, det kan og vil jeg aldrig ligge fra mig. Efter at have haft min demo i radioen i marts måned, har jeg ikke rigtig lavet noget nyt. Jeg har fokuseret på min uddannelse og eksamens-projekter, men nu begynder det hele at komme igen. Jeg har kontaktet en af mine meget musikalske venner og vi vil sammen få smidt noget klaver på en af de sange jeg holder allermest af. Derudover er det også en af de første sange jeg skrev. Jeg overvejer derudover at skaffe mig en ukulele og gå igang med noget fingerspil.
.... Ellers er jeg blevet kontaktet af en kvinde, som er ved at skrive en julekalender og som ønsker at sende den videre ind til DR. Hun ville meget gerne at jeg skrev en sang dertil. Jeg blev rigtig glad og beæret over at blive spurgt om dette. :) Det er dejligt når folk kan lide det man laver.


Fremtidige filmprojekter?

Ja tak? Kender du nogle der mangler en skuespiller? :D - Nej jeg har leget med tanken om at skrive og filme noget selv. Jeg er vild med tanken om kun at lave trailers til fiktive film, fordi trailers i virkeligheden er sindsyg svære at lave. Det er jo det der skal vække folks appetit til at ville se filmen. Jeg har snakket med en kammerat jeg har, som har medvirket i mange tv reklamer, Sarahs musikvideo og andet - og han er med på ideén og har selv nogle ideér til nogle kortfilm. Alt i alt giver det noget fantastisk øvelse, derudover bliver der smidt noget mere ud til offentlig skue, som jo kunne fungere som en billet til større projekter? :) Jeg håber.

Promo, Promo, Promo - Følg med i mere detaljeret opdateringer på min sprøde fanside.

Derudover ønsker jeg jer en glædelig julemåned.. Jeg elsker sne og jul, så kan man sidde inde og drikke varm kakao og lytte til sprødt julemusik som denne:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar